تاریخ انتشار: ۱۵:۲۶ - ۱۲ مهر ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

اندک اندک جمع یاران می‌روند! | کدام کشور‌ها از شهروندان خود خواستند که ایران را ترک کنند؟

در پی افزایش سطح تنش بین ایران و اسرائیل، سوئیس هم شهروندان خود را فراخواند. قبل از آن آلمان،فرانسه و انگلیس به شهروندان خود توصیه کرده بودند که ایران را ترک کنند.

اندک اندک جمع یاران می‌روند! | کدام کشور‌ها از شهروندان خود خواستند که ایران را ترک کنند؟

رویداد۲۴| در پی حمله موشکی ایران به رژیم اسرائیل و تهدیدات این رژیم برای پاسخگویی به تهران، فضای منطقه ملتهب و پرتنش‌تر از قبل شده است. از همین رو شاهد واکنش برخی کشور‌های اروپایی هستیم که شهروندان خود را از ایران فراخوانده یا درخواست می‌کنند که سفری به ایران نداشته باشند.
در آخرین خبر وزارت خارجه سوئیس از شهروندان خود خواسته که به ایران سفر نکنند.

وزارت خارجه سوئیس از شهروندانش خواست با استفاده از امکانات شخصی و در صورتی که امکانات یاد شده ممکن و امن باشند ایران را ترک کنند.
پیش از این نیز وزارت امور خارجه دولت فدرال آلمان با انتشار پیامی از شهروندان خود خواسته بود که ایران را ترک کنند. در بخشی از این پیام با توجه بە حملە ایران و احتمال "پاسخ اسرائیل" آمده کە "حملە بە خاک ایران را نمی‌توان رد کرد". بە همین دلیل وزارت امور خارجه آلمان، هشدار خود برای خروج شهروندان آلمانی از ایران را تمدید کردە است. 

فرانسه نیز پیش از این ضمن ابراز نگرانی از وضعیت خاورمیانه و درخواست برگزاری نشست اضطراری شورای امنیت سازمان ملل برای بررسی این اوضاع، از شهروندان خود خواسته بود که خاک ایران را ترک کنند. 

«آلیشیا کرن» رئیس کمیته روابط خارجی در مجلس عوام  انگلیس نیز از تمامی شهروندان این کشور خواسته است که در سریع‌ترین زمان ممکن ایران را ترک کنند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۲
1
0
خاک بر سرتون که تعریف «یاران» یه مشت آشغال انگلیسی اروپایی آمریکایی اسراییلی هستن، تف به شرفتون
نظرات شما